Коли у Вас вдома пропав сигнал інтернет-з’єднання – перевірте чи є світло в приміщені, після цього передивіться чи працює роутер або інше мережеве обладнання, що роздає Інтернет, після цього перевірте чи правильне з’єднання кабелю Інтернет в роутері. Якщо кабель Інтернет з’єднаний напряму з ПК/ноутбуком, будь ласка перегляньте налаштування на ПК/роутері або перезавантажте Ваш пристрій. Перевірте Ваш особовий рахунок, можливо не оплачений новий розрахунковий період і тому відсутнє інтернет-з’єднання. У разі аварії або після всіх маніпуляцій зазначених вище інтернет-з’єднання відсутнє – зверніться до нашого контакт центру за телефонами (044) 224-84-34 (093) 6-4444-70 (098) 6-4444-71 (066) 6-4444-70 або напишіть нам у live-чат на сайті або тelegram-бот Simnet: https://t.me/simnet_bot