Шановні абоненти!
З радістю повідомляємо Вам, що нашою компаніэю був укладений договір з медіа-групою телеканалів ТОВ "Континент ТВ", яка є ексклюзивним представником в Україні таких телеканалів для систем платного телебачення:
Трофей
Дача
EPOQUE...
Шановні користувачі!
Інформуємо Вас про проведення планових робіт З модернізації обладнання на центральному вузлі.
Інтернет буде відсутній в населених пунктах: с. Петропавлівська Борщагівка, с. Софіївська Борщагівка, с. Чайки і с. Шевченкове.
Час проведення...
Шановні абоненти!
З 1 листопада 2018 компанія Simnet, вводить нові тарифи, для нових абонентів. Підвищення тарифів пов'язане з істотним збільшенням витрат на обслуговування мережі, а також зростанням вартості обладнання, матеріалів, підвищенням цін на комунальні...
Шановні абоненти!
Раді повідомити, що з 1 червня 2018 року став доступним тарифний план "Інтернет +ТБ". Підключившись до тарифу "Інтернет + ТВ", ви отримаєте можливість користуватись швидкісним безлімітним Інтернетом та цифровим кабельним телебаченням за...
Шановні абоненти!
Зверніть увагу, що у зв’язку з проведенням планово-профілактичних робіт на телеканалах 21 травня 2018 року тимчасово буде призупинене мовлення більшості українських каналів.
А саме: «Інтер», «НТН», «К1», «К2», «МЕГА», «Ентер-фільм», «Піксель...
Шановні абоненти!
З 1 квітня 2018 року доступний тарифний план "Гігабіт" для приватного сектора.
Максимальна швидкістю до 1000 Мбіт / с, абонентська плата 500 грн / міс.
З умовами переходу на тарифний план "Гігабіт" та...
Шановні абоненти!
З 1 лютого 2018року доступний тарифний план "Гігабіт" з максимальною швидкістю до 1000 Мбіт / с. Абонентська плата - 300 грн / міс.
Можливість підключення та перехід на тарифний "Гігабіт" план уточнюйте...
Шановні абоненти!
У зв'язку з істотним підвищенням медіагрупами (правовласників каналів) вартості на трансляцію телевізійних каналів в мережі провайдерів кабельного телебачення, ми змушені внести зміни в тариф послуги кабельного телебачення з 1 січня 2018 р.
Шановні абоненти!
Ми вдячні Вам, що Ви тривалий час залишаєтесь нашими абонентами. Довгий час ми утримували ціни на наші послуги, але у зв'язку з постійним зростанням витрат на утримання мережі, ми змушені скасувати дію...
Шановні абоненти, з 1 серпня 2017 року з метою поліпшення якості роботи послуги кабельного телебачення змінюються налаштування. Для продовження роботи Вам необхідно виконати переналаштування телевізора або приставки в автоматичному режимі (інструкції доступні в розділі "Підтримка").