1. Перевірте WiFi підключення.
Перевірте, чи підключені Ви до бездротової мережі, чи до правильної мережі Ви підключені (ім’я мережі), чи працює WiFi-роутер, чи включений WiFi-адаптер або «бездротовий зв’язок» на ноутбуці (часто це окрема кнопка або комбінація клавіш FN + F2) , чи не активований режим «у літаку».
2. Перезавантажте роутер або ПК.
Перезавантажте ваші пристрої – досить часто не коректна робота програмного забезпечення призводить до «зависання» пристрою.
3. Перевірте інші сайти.
Спробуйте зайти на інший сайт, іноді не працюють навіть найбільші портали.
4. Перевірте баланс.
Перевірте Ваш поточний баланс в Особистому кабінеті. Якщо Ваш баланс негативний – оплатіть заборгованість. У разі оплати через банк, для прискорення зарахування грошей на баланс, відправте скан-копію квитанції в службу підтримки, в будь-якому випадку зберігайте оригінал квитанції до зарахування грошей на баланс.
5. Перевірте фізичне підключення (повідомлення «Мережевий кабель не підключений» або відсутність індикації WAN-порту на роутері).
Перевірте весь кабель по квартирі на наявність пошкоджень (особливо при наявності домашніх тварин). По можливості запитайте у сусідів підключених до нас, про наявність Інтернету. Якщо у сусідів та ж проблема та по квартирі кабель не пошкоджений, то необхідно зателефонувати в службу технічної підтримки.
6. Перевірте мережеві налаштування.
У більшості випадків у Вас має бути налагоджене автоматичне отримання налаштувань.
Якщо Ви замінили ПК, роутер або поставили нову мережеву карту – Інтернет не працюватиме. Це пов’язано з налаштуванням безпеки нашої мережі (прив’язка IP-адреси до MAC-адресу мережевої карти). В цьому випадку Вам необхідно зателефонувати в службу технічної підтримки і зареєструвати новий пристрій.
Телефони відділу технічної підтримки:
(044) 224-84-34 (багатоканальний), (098) 6-4444-71, (066) 6-4444-70, (093) 6-4444-70