Підтримка
В цьому розділі Ви знайдете відповіді на часті запитання наших користувачів.
Якщо в даному розділі Ви не знайшли відповіді на своє питання – обов’язково залиште його, ми регулярно відповідаємо на актуальні запитання користувачів
FAQ
-
Резервне живлення роутерів та ONU
Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією
-
Що робити, якщо пропав Інтернет?
Що робити, якщо пропав Інтернет? Прості дії, які допоможуть вам самостійно вирішити проблему з відсутністю Інтернету. Детальніше
-
Особистий кабінет Simnet
У верхній правій частині нашого сайту є кнопка Особистий Кабінет, при натисканні на яку з'являться поля «логін» і «пароль». Введіть значення, які Вам вказали в договорі при підключенні. Після цього Вас автоматично перенаправить в Особистий кабінет. Що робити, якщо ви забули логін / пароль від особистого кабінету? На сторінці входу в особистий кабінет, виберіть посилання "Забули логін / пароль?" та введіть свій номер телефону, який був зазначений при підключенні. Логін і пароль прийде Вам в SMS. Якщо таким способом відновити пароль не вдалося - зателефонуйте в технічну підтримку.
-
Як оплатити послугу Інтернет в мережі Simnet
1. Картою Visa / MasterCard -Доступні в Особистому кабінеті або в розділі оплата 2.Через термінали - 24nonstop, TYME, EasyPay, City-Pay, BNK24, Ibox
-
Загальні налаштування кабельного ТБ (цифра + аналог)
Будь- ласка, ознайомтеся з інструкцією
-
Оплата через Приват24 (Simnet)
При оплаті таким способом гроші зараховуються на баланс через 5 хвилин Детальна інструкція
-
Налаштування телевізора LG (кабельне ТБ)
Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією
-
Налаштування телевізора Samsung (кабельне ТБ)
Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією
-
Налаштування телевізора PHILIPS
Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією
-
Налаштування телевізора Sony
Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією